DigimonTR Forum

DigimonTR Forum

Digimon TR - Türkiye'nin En BÜYÜK Digimon Forumu
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 imagination ( bess1ktass )

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 22 Eyl. 2012, 16:51

bess1ktass yani namı değer imagination adlı şahıs.. forumlarının reklamını yaparak ve argo kelime kullanıp kendini zavallı duruma düşürdüğü için süresiz olarak banlanmıştır. Bu Şahıs'ı kısaca tanımış olursak bizim üzerimizden facebook sayfası açıp büyüterek forum sitesnin reklamını yapmaya calısmak emek hırsızlıgı yapmaktan dolayı ve sonrada kendini bilmez tavırlar sergilediği için insandışı bi varlık olduğunu kanıtlamıştır. Bu insanlar mağlsef hala içimizdeler.Fakat bu olaylar bizi yüceltir. Bu forum asla kapanmayacak kapansa bile yetkinforum kapatır oda düşük bi ihtimal çünkü hitli bir sayfa kapanırsada öyle yeniden açmasını biliriz ..

Kısaca artık içimden cok sövdüğüm bu şahısı sadece engellemekle kalmayıp bi güzel dövmek isterdim açıkcası bounce neyse süresiz banlandı .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Mototuku
Mega(Son Seviye)
Mega(Son Seviye)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 861
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 20/09/09
Yaş Yaş : 20
Nereden Nereden : Demon's Castle

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 22 Eyl. 2012, 18:36

Wohoww yeah!

Alıntı :
Kahramanı kadar haini de çok bir milletiz
M.Kemal ATATÜRK

(bkz. Imagination)

Adamların forumu baştan sona hırsızlık... Bir de kendi mangamız diye birşey uydurmuşlar, bunlar hikayeyle mangayı karıştırıyorlar galiba Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digiblast.tr.gg/
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 22 Eyl. 2012, 21:56

Söylenecek pek bir şey yok.Hak etti..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 22 Eyl. 2012, 22:08

Hadi be eğlenceyi kaçırmışım. Very Happy Neyse artık, vatandaş gitsin kendi forumunda mermiye kafa atan üyeleriyle 2. mesajda bitirilen hikayeler yazsın, ilkokul mezunu üyelerinin desteği ile. Very Happy

Özenti başlıkları çoğalmış bu arada. Hatta Digi-Mazagin olayı direkt araklama. Bilseydim patentini alırdım yeminle. Ve forumda tartıştığımız bazı şeyleri kendileri uygulamaya kalıyor. Misal twitter adreslerini tekrar aktifleştirme çabaları falan. Olum özentilikte bir yere kadar olmalı.

_________________


En son Akherousia tarafından Paz 23 Eyl. 2012, 08:33 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cezaqolk
Rookie(Çocuk Seviye)
Rookie(Çocuk Seviye)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/12/11

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 06:03

Beyler foruma baskın veya hackleme gibi bir şey yapacaklar galiba facebok sayfasında yazıyordu.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 08:26

Gördüm ve çok tırstım bence sığınaklara kaçalım. Laughing Kendilerinin yapacağı en fazla olur olmadık yerlere içerisinde sitemizin ne kadar müthiş bir yer olduğuna dair sevgi dolu mesajlar yazan konular açmak olacaktır. Very Happy Çay içmeye de bekleriz.

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 08:46

Cezaqolk demiş ki:
Beyler foruma baskın veya hackleme gibi bir şey yapacaklar galiba facebok sayfasında yazıyordu.

Ateş olsalar cürmün kadar yer yakarlar Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Osmen
In Trainig(Eğitim Seviyesi)
In Trainig(Eğitim Seviyesi)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 213
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 04/07/11
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Eskişehir

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 10:14

Gelecekleri varsa görecekleride var mert sana tavsiyem üyelere onay olayı koy sen veya mod onaylamadan üye olamasınlar veya mesaj yazamasınlar yeni üyeler:d hahhahahah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.animefrm.com
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 10:15

Zaten üye sıkıntısı çekioruz.Böyle bir uygulama foruma zarar verir :/
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 10:17

Vatandaşların derdi zaten siteyi heyklemekmiş. Very Happy Çok üyelikle uğraşıcaklarını sanmıyorum Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 10:56

Dedigim gibi ateş olsalar cürmün kadar yer yakarlar Very Happy Hiç bir şey yapamazlar Very Happy Boş tehdit bunlar Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 13:07

ahahaha güldüm buna Very Happy bir müddet onay olabilir tabi üyelik onayı Very Happy bencede hiçbirşey yapamazlar yetkinforum koskoca bir şirket nerdeyse.. böyle ilkokullarla hiçbirşey yapamazlar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Naruto
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2298
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 26/08/10
Yaş Yaş : 20

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 23 Eyl. 2012, 21:47

Mesajlarını okurken güldüm ve Mert'in yorumunu cidden beğendim Very Happy Very Happy Napalım biraz olgunlaşması ve olayları küfür ederek, kötüleyerek çözemeyeceğini öğrenmesi dileği ile Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
guilmon
Çevirmen
Çevirmen


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 762
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/07/10
Yaş Yaş : 24
Nereden Nereden : mardin

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Ptsi 24 Eyl. 2012, 17:30

Very Happy ve sonunda harikasın mert uzun zamandır senden böyle bir yorum beklemiştim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThelloxX13
In Trainig(Eğitim Seviyesi)
In Trainig(Eğitim Seviyesi)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 154
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 14/09/09
Yaş Yaş : 20
Nereden Nereden : Bursa

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Salı 25 Eyl. 2012, 14:34

Site hackleme olayı falan yok. Gereken açıklamayı DigimonTR tartışma konusu başlığı altında yaptım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Salı 25 Eyl. 2012, 14:35

Ama maalesef kadir senin gibi düşünmüyor Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Naruto
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2298
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 26/08/10
Yaş Yaş : 20

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Salı 25 Eyl. 2012, 20:35

Evet Kadir bu konu da biraz daha agresif sanırım. Gelişen bütün olayları bilmiyorum fakat bu yersiz öfkesinin geçmesi dileği ile.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
slant
Champion(Yetişkinlik Seviyesi)
Champion(Yetişkinlik Seviyesi)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 270
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/10
Yaş Yaş : 26
Nereden Nereden : adana

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 29 Eyl. 2012, 05:50

Bence bunlar 4k hitli bir facebook sayfasınla kendilerini birsey sanmışlar onun için böle sözler sölemeleri normal=) Ben sizin hadi eder herkes 10 tane begendirme yapmazsa video eklemem dediğiniz günleri bilirim. Bakalım imagination Hackleye bilecek mi =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   C.tesi 29 Eyl. 2012, 07:26

Evet sayfa ilk kurulduğu zaman öyle naneleri vardı. Very Happy Tabii maksat Digimon kazansın diyeydi, yersen. Razz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Examon
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 5048
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş Yaş : 20
Nereden Nereden : İstanbul

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 30 Eyl. 2012, 13:15

Şimdi neler yazasım varda seviye farkını korumak için susuyorum. Böyle adamlar niye bizi bulur ki Very Happy Yemin ediyorum sivrisinek gibi herif. Bizden beslendi beslendi büyüdü büyüdü şimdi de başımızı şişiriyor... Razz Şöyle eline aldığın kalın kış terliğiyle pestilini çıkarana kadar vurmak da geliyor içimden. Yüzsüzlük mü dersiniz ikiyüzlülük mü orasını ben bilmem ama umarım bizden uzak durur.

Ayrıca 2-3 şey daha söylemek istiyorum. O kendisinin "muhteşem" sayfasının üyelerinden kaç tanesi aktif acaba? Kaç tanesi sadece bir kere beğen'e basıp daha da yüzüne bakmadı sayfasının. Kaç tanesi sayfaya üye olmuş çoluk çocuğun annesi-babası-ablası-kardeşi vs. vs. O sayfada adam gibi digimoncu yok. Zeki Abi hariç.

Çalıntı bir forum sitesi kurup, forumlarımızı kopyalayıp, fikirlerimizi kopyalayıp 200'ü geçmeyen aktif üyeleriyle o forumda fikirleri tükenene kadar oturup birbirlerine masal okusunlar.

Hacklemekten mi bahsetmiş? Nerelerimle güldüm siz düşünün. Mert, forumun yedekleme mi ne öle bişeyini alıyordu eskiden. Onu tekrar alabilir. Ama mesela ben bunu tamamen attım Razz Yada yanlış hatırlıyorum yedekleme diye bişey olmasın. Zaten buradaki adamların hepsi ESASLI DİGİMONCU. Aynı anda sayfanın da forumun da kapandığını düşünelim. Kim daha çabuk toparlanır? O çok övündüğü üye sayısına kavuşabilir mi bidaha? Bizim de foruma hiç yazmamış üyelerimiz olduğu doğru ama şu durumda biz onları üye saymıyoruz zaten. Şu sıralar maksimum 20 kişilik bir forumuz. Arkadaşımızın baktığı açıyla görmek zor olsa da onun da en fazla bir bu kadar digimonu gerçekten seven adamı var. Ha, eş-dost-yalaka felanları varsa bilemem.

BİZ DİGİMONA VE FORUMUMUZA GERÇEKTEN BAĞLIYIZ VE NE YAPARSA YAPSIN YIKILMAMIZA O ŞAHSİYET SEBEP OLMAYACAK. DİĞER TARAFTAN EĞER KENDİSİNİN DURUMU KÖTÜYE GİDERSE İŞTE O ZAMAN SUDAN ÇIKMIŞ BİR BALIK GİBİ DEBELENECEK.

Yaşasın Digimon TR!!




(Acayip gaza geldim beyler kusura bakmayın )

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 30 Eyl. 2012, 13:42

çok iyi açıklamıştım. zaten site hacklenme gibi bi olay söz konusu olamaz.. Ben yeni bir msn adresi alıp hepinizi eklemeyi düşünüyorum tekrardan allah korusun birşey olursa ordan haberleşiriz. Forumun tema yedeğini almıştım kenarda duruyor yani sorun yok o bakımdan Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Examon
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 5048
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş Yaş : 20
Nereden Nereden : İstanbul

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 30 Eyl. 2012, 13:47

Tamam ama bunu hakkaten yapalım. Sırf foruma bişey olur diye değil normal zaman için de konuşuruz hepimiz ordan Very Happy

(MSN'de Digimon deyince aklıma geldi benim yarışmalar vardı onları tekrar gündeme mi getirsem? Very Happy)

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sphynxinator
Grafiker
Grafiker


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş Yaş : 22
Nereden Nereden : Antalya

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Paz 30 Eyl. 2012, 18:13

Face adresi daha iyi olur. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Examon
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 5048
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş Yaş : 20
Nereden Nereden : İstanbul

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Ptsi 01 Ekim 2012, 19:08

Face adresi de olabilir dışarıdan da görüşelim yeter.

(Bu arada içime gelen bir ses buraya yine uğrayıp kontrol etmeden duramaz diyor Very Happy Niye yazdım bilmiyorum içime doğdu sizle paylaşıyım dedim. Razz)

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Osmen
In Trainig(Eğitim Seviyesi)
In Trainig(Eğitim Seviyesi)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 213
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 04/07/11
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Eskişehir

MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Ptsi 01 Ekim 2012, 19:16

Examon demiş ki:
O sayfada adam gibi digimoncu yok. Zeki Abi hariç.

Konoyaroooooooo Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Birine cidden başlıcam bu yüzden yav lan bende o sayfaya arada giriyorum diye kac kez dicem beni adamdan saymıyonuzmu leannnnn

Harbiden darılıyorum bu 3 den fazla oldu Razz Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.animefrm.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: imagination ( bess1ktass )   Bugün 15:15

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
imagination ( bess1ktass )
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
DigimonTR Forum :: DigimonTR Yönetim :: Cezalılar-
Buraya geçin: