DigimonTR Forum

DigimonTR Forum

Digimon TR - Türkiye'nin En BÜYÜK Digimon Forumu
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Tartışma Konusu...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
YazarMesaj
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   C.tesi 08 Eyl. 2012, 18:16

bende girio onun için paylaştım zaten öneriyi okudum . yorum yazmamam okumamamıs anlamına gelmez değil m ideğerlendireceğim Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Paz 09 Eyl. 2012, 10:26

Vatandaşların forumuna üye oldum sitelerini kurcaladım. Hoş pek bir kurcalanacak yanı da yoktu ama rahatlıkla o sitenin bizimkisinin yanından bile geçemeyeceğini söyleyebilirim. Söz konusu forum oldu da aktifleşmeye başladı diyelim diğer açtıkları abuk konular (reklam teklifleri, idda tahminleri [hadi sporu anlarım da bunların digimon forumunda ne işi var la?!] Digimonun önüne geçicektir. Ayrıca anime bölümünde her anime için ayrı başlık açmaları çok gereksiz yer işgaline neden olmuş ve Avatar'ı animeden saymaları bu konuda ne kadar bilgili olduklarını gösteriyor. Razz

Kısaca ileride konu darlığı yüzünden o site sadece şizofrenik taklitimiz olarak kalıcaktır. Yakında buradaki konuları biraz değiştirilmiş veya direkt kopyalanmış şekilde orada görürseniz şaşırmayın. Gülüp geçiniz.

Ha bu da bugün ki bonusumuz; http://www.facebook.com/DigimonTr/posts/475675995785126

Yazık... Dağdan gelip bağdakini kovmak deyimi itina ile gerçekleştirilmiş. Desteklenmiyoruz beyler bayanlar çok üzüldüm. =/

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cezaqolk
Rookie(Çocuk Seviye)
Rookie(Çocuk Seviye)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/12/11

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Paz 09 Eyl. 2012, 10:39

Alta yorum atıpda dağdan gelip bağdakini mi kovuyosunuz diyesim geldi şimdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Ptsi 10 Eyl. 2012, 09:10

Siteye şu şıralar yazdıklarımıza göndermelerde bulunan nicklere sahip vatandaşlar üye olmaya başladı. Very Happy Hayırlısı olsun. Razz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Ptsi 10 Eyl. 2012, 15:12

hayırlı olsun Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Ptsi 10 Eyl. 2012, 21:40

Sphynxinator demiş ki:
MERT12 linke hiç tıklamamış herhalde, kendisi bile iplemiyo siteyi. Very Happy Şu öneriler kısmına yazdığım öneriyi de okumuyo.

benide anasayfaya yönlendirdi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BlackWargreymon
Usta Digimon Eğitmeni
Usta Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3031
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 18/06/09
Nereden Nereden : Dark Area

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Ptsi 10 Eyl. 2012, 22:55



Diyecek birşeyim yok böyle bir hayvana.

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz/
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 02:12

BlackWargreymon demiş ki:


Diyecek birşeyim yok böyle bir hayvana.

oha diyecek birşey bulamıyorum bu lafları ona yedireceğim. yarını bekleyin !! kimler benimle ? yetti artık sustugumuz ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Cezaqolk
Rookie(Çocuk Seviye)
Rookie(Çocuk Seviye)


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/12/11

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 07:51

Ben yanınızdayım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BlackWargreymon
Usta Digimon Eğitmeni
Usta Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3031
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 18/06/09
Nereden Nereden : Dark Area

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 09:11

MERT12 demiş ki:
BlackWargreymon demiş ki:


Diyecek birşeyim yok böyle bir hayvana.

oha diyecek birşey bulamıyorum bu lafları ona yedireceğim. yarını bekleyin !! kimler benimle ? yetti artık sustugumuz ..

Ben burdayım her zaman Smile

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz/
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 10:57

Tam okuyamadım ama küfür ettigi anlaşılıyor şerefsizin :@ Mert hep destek tam destek şüphen olmasın Wink Bu aradaKerem burdaım diyonda yüzünü gören cennetlik forumda Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BlackWargreymon
Usta Digimon Eğitmeni
Usta Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3031
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 18/06/09
Nereden Nereden : Dark Area

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 12:44

Bu konuya katılmak istememiştim pek izliyodum sadece.

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz/
MeTaLGaRuRuMoN
Profesyonel Digimoncu
Profesyonel Digimoncu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3998
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş Yaş : 21
Nereden Nereden : Denizli

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 12:46

öyle diyosan öyledir Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 18:18

Diyorum ergenlikte yaş kesinlikle önemli değil. En ufak şeyde hemen küfüre başvuran biri katıksız cahildir. Bu adamla hiçbir şekilde uzlaşamazsınız. Anlamaz.

Şu son günlerde ne kadar çok forumlarının reklamını yapmaya başladılar sayfalarında dikkatinizi çekti mi? Very Happy Öncesinde adam gibi lafı bile geçmiyordu şimdi paylaşımı falan da unuttular foruma abanıyorlar. Nispet yapmak böyle bir şey olsa gerek. Very Happy Emir kipiyle foruma adam çağırma da ayrı bir konu. Very Happy Beyler yarın saat 17:00'da herkesi foruma üye ve konu açmış olarak görmek istiyorum. Tabii kimse iplemedi o da ayrı. Laughing

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Salı 11 Eyl. 2012, 21:39

evet kesinlikle Very Happy Bizde hiç bir zaman zorlama olmadı olmazdı digimon kardeşliktir çünkü Smile

valla yazık yani diyecek birşey bulamıyorum. Seviyelerine inmeyelim diyoruzda arkadaş zorluyorlar ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
guilmon
Çevirmen
Çevirmen


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 762
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/07/10
Yaş Yaş : 24
Nereden Nereden : mardin

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Çarş. 12 Eyl. 2012, 17:49

Very Happy Bende başta öyle sandım 18 yaş ve üzeri filan . kadir ve bir kaç kişi daha baya sorunlar yaşadık biz... Burada isimlerini saymıyayım şimdide.... skype üzerinden baya tartıştık:O digimon rpg sitesi ile ilgili problemler yaşadık.

Hasan,zeki,halil , osman ,ben ve arıhan resmen kanka olduk. Hatta bir ara ankaraya zekinin yanına gitmeyi planladım. cosplay festivali torucon için. Ama olmadı programım değişti Very Happy Ama belki ilerde Hasan ve zekinin yanına gidecem. Bir ankara torucon ve izmir torucon Very Happy osman zaten arıhanın yanına gitti Very Happy hemde iki kere.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sphynxinator
Grafiker
Grafiker


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş Yaş : 22
Nereden Nereden : Antalya

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Çarş. 12 Eyl. 2012, 22:17

Akherousia, ben bi ara girip bakayım sitelerine nasılmış. Very Happy Gerçi İddaa muhabbeti olan yerde fazla kalamam da. D: Avatarı belki anime çizim tarzı ile çizildiği için koymuşlardır yav. Yine de dedikodu yapmayalım bence. Very Happy Hem bu sitede de gereksiz şeyler var, tuttuğun takımın yazması, rep sistemi, linkleri mesaj yazanın görebilmesi gibi. Very Happy Şizofrenik taklit ne yaa. Very Happy

BlackWargreymon ne yapmış o öyle yaa. Ben ikide bir fake üyelik açıp o sayfayı sinir etmesini bilirdim de uğraşasım yok. Very Happy

MERT12, ne yapacaksın ki? Very Happy Bi de sitedeki banner'ın altındaki yazıyı kaldır bence. Çok düzeysiz duruyor. Very Happy İki üç dallamayı umursadığını gösteriyor. Sil bence.

Tekrar Akherousia, evet benim o çok dikkatimi çekti. Very Happy

Benim de buradan birkaç arkadaşım oldu ama eski sitede daha çoktu. Buluşmak istediğim kişiler çoktu. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Çarş. 12 Eyl. 2012, 22:44

Very Happy olsun kalsın biraz Very Happy evet bende farkettim sayfada cok forum reklamını yapmaya başladılar Very Happy Sphy valla kardeş mesaj yazanın linki görmesiin kaldırsak site dahada aktifliğini kaybeder onun için yapıoruz rep sistemide eskiden kalma:D takımda eğlence amaclı Very Happy bizde iddaa bahisleri falan dönmüyor yani Very Happy Bizdede bir ara konu dısı cok mesaj atılıydı kaldırdık gördüğün gibi .

Bende cosplay'a gidecektim eskiden fakat aksilik oldu ankaradakine gidemedi bir gün kısmet olur inş. ne diyelim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
guilmon
Çevirmen
Çevirmen


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 762
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/07/10
Yaş Yaş : 24
Nereden Nereden : mardin

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 07:07

Bir gün digimon tr dekilerle birlikte kostüm ayarlıyıp gideriz. Ama digimon kostümleri baya pahlı fazla emek harcanıyor. mesela beelzebumonu sordum 2 milyar dedi. Türkiyenin kostümlerini tasarlıyan sensei cosplay:Nilüfer sensei karatay Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 12:07

Sphynxinator demiş ki:
Akherousia, ben bi ara girip bakayım sitelerine nasılmış. Very Happy Gerçi İddaa muhabbeti olan yerde fazla kalamam da. D: Avatarı belki anime çizim tarzı ile çizildiği için koymuşlardır yav. Yine de dedikodu yapmayalım bence. Very Happy Hem bu sitede de gereksiz şeyler var, tuttuğun takımın yazması, rep sistemi, linkleri mesaj yazanın görebilmesi gibi. Very Happy Şizofrenik taklit ne yaa. Very Happy

Tekrar Akherousia, evet benim o çok dikkatimi çekti. Very Happy


Şu an idda bölümünde konu yok ama bu olmayacak anlamına gelmiyor. Very Happy Yeni forum olduklarından şimdilik Digimon'la ilgileniyorlar. Very Happy

Ama tek anime stiliyle yapılmış çizgi film de Avatar değil. Ve anime stiliyle çizilmiş olmaları onları anime yapmaz. Very Happy Çıkış yeri önemli. Very Happy Amerika kaynaklı bütün çizgi filmler Cartoon olarak geçer, Japonya'dakiler anime olarak. Misal anime stiliyle yapılmış diğer çizgi filmlerden aklıma gelenler, Darkstalkers, Legend of Zelda (özünde oyundur ve Japon çıkışlı olsa da animesi mevcut değil) Super Mario, Powerpuff Girls, Teen Titans falan var. Very Happy Çok üzerine gitmemek lazım tabi. Very Happy Gün gelip bizim burada yaptıklarımızı delicesine kendi yerlerinde uygulamalarıdır şizofrenik taklit. Very Happy

Gerçi rep sistemini bir yere kadar uygun görüyorum. Very Happy Ben zamanında bu rep sistemi için onay şeysi istemiştim. Bir vatandaşa + veya - rep veriyoruz ama neden veriyoruz? Very Happy Sebebiyle birlikte vermeli repi. Very Happy Böyle bir sistemle daha güzel olabilir. En azından boş yere verilmiş + veya - replerin önüne geçilmiş olunur. Very Happy

Tabii daha çok şey var bu forumda yapılacak. Very Happy

Şu sıralar eski üyeleri görmeye başladım forumda. Very Happy iron_boy, DigiDisaster, nexttonext falan. Very Happy Burayı okuyorsanız bir ses edin. Razz


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sphynxinator
Grafiker
Grafiker


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş Yaş : 22
Nereden Nereden : Antalya

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 15:32

Hmm olabilir, sonuçta onlardan önceki site burası galiba. Biz ikinci siteyiz diye biliyorum, onlar da üçüncü site. Birinci site 2007 yılında faaliyete başlayan Digiworld adlı siteydi. Very Happy Ondan önce Digiworld'ü kuranların tanıştığı küçük bir Digimon sitesi daha vardı, ama orada tartışma olmuştu ve onlar ayrılmıştı, sonra Digiworld'u kurmuşlardı işte. O siteye de sıfırıncı site diyebiliriz. Very Happy Her şeyin başlangıcı gibi bir şey. Ya da Digimon.Gen.tr diyebiliriz ama o da sönük ve de ilkokullu çocuklar sohbet ediyo onda. Very Happy

Neyse, rep sisteminin mantığını hiç anlamam zaten. Very Happy Küçükken rep rep rep diye koşardık, ilkokul sınıfındayken yani. Bu rep'ler de onlara göre bence. Takım işine gıcık oluyorum zaten, eğlence için bir şeyler konulması çok saçma çünkü forumun düzenli tutulması gerek. Rep işi eğlence, takım işi eğlence dersek forumun disiplinsiz ve düzensiz olduğu gerçeğine varırız bence. Şimdi size çok komik geliyor ama öyle değil. Mesaj sisteminin de aktifliğine bir şey demiyorum. Very Happy "Teşşekkkürler", "Teşekkür", "Teşekkür ederim", "Teeşekkürler" gibi 10-20 sayfa mesajın bize ne aktiflik kattığını söyleyebilir misin? Forumun saalak saalak nicklerle dolmasından bahsetmedim bile. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MERT12
Digital Dünya Sahibi
Digital Dünya Sahibi


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2423
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 07/04/09
Nereden Nereden : Digital Dünyadan

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 18:30

evet haklısın ama hiç yapmasak açılan konuara yorum gelmeyecek bi tşkler denmesi bile konununsahibini mutlu etmeye ilgi varmış bak demeye yeter bence.. Smile bunun için en azından sitedeki üye sayısı yükseliyor. bşaka türlü üye çekemiyoruz siteye gelenlerde bunun için olanlarında %8'lik kısmı kalıcı olaibme düşüncesi ile çıktık yola Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://digimontr.9forum.biz
Sphynxinator
Grafiker
Grafiker


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş Yaş : 22
Nereden Nereden : Antalya

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 20:27

O da doğru ama kısa süreli mutluluklar, üye alımları yerine uzun sürecek bir bilgi kaynağı olmak daha sağlıklı geliyor. Yani sen burada paylaşımlarını yaparsın, zaten senin paylaşımına saygı duyanlar üye olur. Akıllı insan da o üye sayısının çöp olduğunu bilir. Bu durum da var yani.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Akherousia
Digimon Eğitmeni
Digimon Eğitmeni


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2146
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Perş. 13 Eyl. 2012, 21:04

Yalnız digimon.gen'de şöyle bir şey var. Oradaki mesaj atılan tarihlere bakarsanız, Digimon'un yayınlandığı zamana denk geldiğini görürsünüz. Very Happy Digimon.gen'deki üyeler Digimon'u tv'de izleyip akabinde sitede kritğini yapmışlar ki bu benim çok hoşuma gitti. Very Happy Yaşları ufak tabii orası belli ama şu an muhtemelen oradakilerin hemen hemen hepsi bizim yaşlarımızdadır. Razz

Aslında evet orası doğru. Hani içi boş üye geliceğine Digimon hakkında ortalama üstü bilgisi olan kişiler gelse daha iyi olur elbette. Ha zamanın da vardı tabi ama şu an bir çoğu girmiyor. Very Happy Öteki türlü Digimon hakkında kalbur üstü bilgisi olan kişileri de bir şekilde burada tutup onlarında daha fazla bilgi almalarını sağlayabiliriz. Ama üye olanlar ne yazık ki sadece işini görmek için geliyor bu yüzden kuru üye kalabalığı oluşuyor. Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sphynxinator
Grafiker
Grafiker


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş Yaş : 22
Nereden Nereden : Antalya

MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   Cuma 14 Eyl. 2012, 03:16

Evet, o kalabalığın bir nedeni de sadece bir amaç için üye olması. Tek amaçları varsa onları döndüremeyiz ama siteye ilgi çekici bilgiler falan koyarsak belki Digimoncuları çekebiliriz. Very Happy Sitenin devrime ihtiyacı var bence. Very Happy Sitenin yeni bir teması olsa şöyle Digimon'a yakışacak, ayrıca güzel bi com uzantısı olsa, içerikler karmakarışık olmasa falan. Ama galiba MERT12 Webmaster'lıkta iyi değil. Yani alınma tabi admin, sadece bana öyle geldi. Ben keşke bilsem de temayla falan uğraşsam. Very Happy Aklımda dolu tema, içerik vb. projesi var. Sad Bir de o mesajlara ulaşamadım. Very Happy Keşke bizi bulsalar da üye olsalar. Very Happy Ama yine de o zamanlar o bile güzel bi Türkçe kaynakmış belki de. Very Happy Ama gidip İngilizce Digimon müzikleri koymuşlar. Very Happy Bir de o site neden hala açık ki? Site kullanım dışıysa neden parasını verip açık kalmasını sağlıyorlar anlamadım. Acaba gerçekten yenileniyorlar mı? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Tartışma Konusu...   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Tartışma Konusu...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 6 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
DigimonTR Forum :: Diğer :: Konu Dışı-
Buraya geçin: